nmatilda

Alla inlägg under maj 2013

Av Matilda Nilsson - 28 maj 2013 13:24

För två veckor låg vi vid poolen i turkiet och stekte, nu sitter vi här och ugglar.


Idag lämnade jag Holly på dagis halv 10, cyklade till ICA och handlade lite hem packa upp varorna, åt en macka och sen iväg för att hämta Holly igen..

Håller ju på med inskolningen så nu är hon bara där 1,5 timmar i morgon och torsdag ska hon va där 2 timmar och på fredag 2,5 timmar och sen på måndag fullt ut, alltså 3 timmar om dagen. Efter som jag inte har något jobb och blir arbetslös nästa vecka så får jag bara ha henne där 3 timmar om dagen men om jag nu kommer in på skolan till hösten kommer hon ju va där hela dagar.

Hon älskar att va där, så fort hon hoppar ner från cyklen utanför dagiset springer hon fram till grinden och skriker för att jag ska snabba mig och när vi kommer in i kapprummet ställer hon sig och slåt på dörren och skriker för att jag ska öppna den snabbare och hon vill inte säga hej då till mig, hon hoppar in och leker för fullt.

När jag hämtar henne så blir hon överlycklig av att se mig, springer fram och kramar mig, ibland vill hon följa med hem och ibland blir vill hon inte. Så jävla skönt att det går så bra, hoppas det håller sig så!


Nu ska jag sätta igång musik och börja plocka lite här och komma på något till kvällsmaten.


Trevlig Tisdag på er


Av Matilda Nilsson - 25 maj 2013 08:35

Ursäkta att bloggen inte ser så bra ut, ska fixa det så fort jag får tid till de.

Idag blir det en sväng in till stan för att köpa presenter och något till mamma annars händer det väl inte så mycket idag.

Igår va min kära bror och Amanda här och åt middag och hade trevligt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Matilda och är 20 år, bor tillsammans med min dotter Holly 1 år. Här kommer jag skriva om mig själv, Holly, vardagar, tankar och annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards