nmatilda

Alla inlägg under juni 2013

Av Matilda Nilsson - 30 juni 2013 08:37

Myser med flickorna som tog sovmorgon till klockan 8, det tackar jag för, behövdes verkligen.
Nu är vi vakna och myser framför barnprogram eller ja jag myser i soffan och barnen sitter lite i soffan, lite på golvet, springer runder lite och står framför tv lite..

Idag blir det kalas för classes kusin om inte jag ska till Vinslöv och fixa lite på mina tatueringar, få höra om min tid står kvar :p och det ska städas här med tråkigt nog men det måste göras.. Suck.


Får ta och fixa fram frukost nu då.
Trevlig söndag på er!

Av Matilda Nilsson - 29 juni 2013 10:48

Godmorgon.
Igår va Conny och Henrietta här, vi åkte in till stan för att laga mina armband, köpa en kedja till min ängel och en likadan ängel till mitt armband.

På kvällen grillade mig och hade allmänt trevligt :)

Idag ska vi försöka komma på något att göra för att sysselsätta flickorna. Några förslag på vad man kan göra för kul i Skåne så billigt som möjligt? :)

Av Matilda Nilsson - 26 juni 2013 21:24

Idag är en sådan dag då jag bara vill lägga mig ner, skrika och gråta!

Blir knäpp på allt faktiskt, inget speciellt som hänt förutom att soc gör mig så jäkla arg och sjukt ledsen så.. Bara väldigt nere idag. Hoppas på en bättre dag i morgon.

Något jag tänkt på jävligt länge är att göra något så sjukt som att ta en Sverige karta, blunda, sätta fingret på kartan och flytta dit där fingret pekar!
Provade för skoj skull innan och hamnade på Eskilstuna :s men men det lär ändå aldrig hända!

Ska nog emigrera till Danmark eller typ Grekland? Hmm.. Eller nej! Till Miami! :D nej, kommer ändå aldrig hända, men jag ska minsan åka dit minst en gång innan jag dör! :)

Av Matilda Nilsson - 16 juni 2013 23:30

Holly sover igen allt hon missade i går natt, somnade klockan 7 vaknat en gång och velat ha välling, tror minsan hon kommer sova hela natten.

Jag och sambon har kollat på nån film med Jim carrey och sen på Wallander, mysigt!

Han gick precis ut för att ta en cigg med grannen och så fort han kommer hem så ska vi gå och lägga oss, dagis för Holly i morgon och städning för min del.

Av Matilda Nilsson - 16 juni 2013 00:25

Holly har trilskats med mig hur länge som helst nu, jag har provat med allt, hon vill inte sova hos mig då hon bara sparkar mig, vänder sig och ligger inte still en sekund, välling vill hon inte ha, sova i spjälsängen vill Jon inte.
Slutade med att jag la henne i spjälsängen och stängde dörren och la mig på soffan för att sova där då det verkar omöjligt för henne att sova i samma rum som mig..
Men ändå så fortsätta set gnälla, så nu ligger hon där och gnäller, bara för att det ska gnällas..
Hoppas hon somnar snart är mega trött!

Av Matilda Nilsson - 13 juni 2013 21:39

Skulle plocka upp lite kläder från golvet i sovrummet precis och när jag tar upp dom ligger där värsta äckliga spindlen under dom, jag tog på min mina skor för att trampa ihjäl den men när jag närmade mig så fick jag typ gåshud på hela kroppen och kunde inte röra mig, JAG ÄR LIVRÄDD FÖR SPINDLAR! Den är säkert inte ens stor i andras ögon men i mina är den det, typ stor som en femma eller nått..


Så nu har jag ringt CLaes för att han ska komma och döda den till mig så jag kan få sova lugnt i natt och slippa spva på soffan.. xD Lite av en tönt är jag där ja--


I dag har det inte hänt ett piss, riktigt dryg och tråkig dag. Har tittat på 3 filmer typ och nu ikväll städat köket, va för äckligt väder idag så har inte kunnat röra mig i lägenheten utan att bli svitt!


Längtar tills lördag då jag och Holly ska åka till Hässleholm och träffa min efterlängtade vän Emmy och hennes son Viggo. :)

Av Matilda Nilsson - 12 juni 2013 14:50

Idag är en sådan dag som sådär jäkla seg och tråkig.

Holly va på dagis 08.30 - 11.30, somnade direkt när vi kommit hem. Vaknade igen vid halv 2 åt lite lunch och nu är jag ute på gården och rastar två uttråkade flickor.

Dom har lite kul i sandlådan ändå :)

Av Matilda Nilsson - 5 juni 2013 09:56

Holly fick bli hemma från dagis idag, gnällig som tusan imorse och förkyld som bara den, nu sover hon så hoppas hon är lite piggare och gladare när hon vaknar :)

Ikväll blir det student fest.

Presentation


Jag heter Matilda och är 20 år, bor tillsammans med min dotter Holly 1 år. Här kommer jag skriva om mig själv, Holly, vardagar, tankar och annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards